Mobilní aplikace

Často kladené dotazy k Sejfu

Jdete rádi k jádru věci? Tady najdete nejčastěji kladené otázky o Frenkeeho Sejfu.


Frenkeeho sejf

  • Jsou moje data ze smluv u Frenkeeho v bezpečí?
    Samozřejmě, používáme všechny prvky zabezpečení, které se v podobných webových aplikací používají. Nikdo kromě tebe a Frenkeeho specialistů se k nim nedostane.
    Jsou moje data ze smluv u Frenkeeho v bezpečí?
  • Co když nechci, aby mi Frenkee smlouvu zkontroloval a chci si ji jen uložit?
    Jednoduše si v Sejfu možnosti automatické kontroly a protinabídek vypnete.
    Co když nechci, aby mi Frenkee smlouvu zkontroloval a chci si ji jen uložit?
  • Jsou nějaké typy smluv, které neumí Frenkee zpracovat?
    Smlouvy, které neřeší primárně finance, např. nájemní smlouvu (Ale možná to časem bude umět taky :-). 
    Jsou nějaké typy smluv, které neumí Frenkee zpracovat?
  • Kam mi přijde upozornění na končící platnost smlouvy?
    Vedle Sejfu vám přijde notifikace i do e-mailu, který jste při registraci zadali.
    Kam mi přijde upozornění na končící platnost smlouvy?
  • Kam mi přijde upozornění na novou nabídku v Sejfu?
    Vedle Sejfu vám přijde notifikace i do e-mailu, který jste při registraci zadali.
    Kam mi přijde upozornění na novou nabídku v Sejfu?
  • Jak projevím zájem o nabídku, kterou pro mě našel Frenkee?
    Pokud se vám nabídka zalíbí, zkontrolujte si správnost zadaných údajů a sjednejte si ji stejně jako smlouvu úplně novou. Nová data budou předvyplněna.
    Jak projevím zájem o nabídku, kterou pro mě našel Frenkee?
  • Co když už smlouvy u Frenkeeho mít nechci? Smažete je?
    Když už nechcete mít smlouvy uložené s Sejfu, jednoduše je sami vymažete. 

    Nenašli jste odpověď?

    Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.

    +420226633522 | Po – Pá (09:00 – 17:00)

    Co když už smlouvy u Frenkeeho mít nechci? Smažete je?